ولادت با سعادت امام علـــ(ع)ـــی و روز پدر...

عــ ـســ ـــ♥ـــل وبـــ

خدایا گر تو هم درد عاشقی را می کشیدی...پشیمان می شدی از اینکه عشق و آفریدی.

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ عــ ـســ ـــ♥ـــل وبـــ خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

 ذکر من، تسبیح من، ورد زبان من علی است

 

جان من، جانان من، روح و روان من علی لست

 

تا علی (ع) دارم ندارم کار با غیر علی

 

شکر لله حاصل عمر گران من علی است

.

 

پدر جان ، با یك دنیا شور و اشتیاق وضوی عشق می گیرم و پیشانی بر خاك

 

می گذارم و خداوند

 

را شكر می كنم كه فرزند انسان بزرگ و وارسته ای چون شما هستم. پدر جان

 

عاشقانه دوستت دارم

 

و دستانت را میبوسم.

.

 

ولادت با سعادت امیرالمومنین امام علـــــ(ع)ـــــی و همین طور روز پدر رو به

 

همه تون تبریک میگم

 

مخصوصا به پدرای گل که هرچی ازشون بگم بازم کمه

 

دوستون دارم زیاد

 

گل رز زیبا



عسل وب وبلاگی برای سرگرمی، خنده و ...

نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت16:36---28 ارديبهشت 1393
che gol khoshkel


آوای خوش
ساعت18:09---23 ارديبهشت 1393
هییییی وایسی بینم
با دوتاتونم
اگه مردین ...
"روزتون مبارک"


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 23 ارديبهشت 1393برچسب:,

] [ 1:15 ] [ مئچان ]

[ ]